ינון מגל: "ההסתה נגד החרדים – אנטישמיות"

מהדורת הבוקר No Comments on ינון מגל: "ההסתה נגד החרדים – אנטישמיות"

איש התקשורת ינון מגל במהדורת הבוקר: "החליטו ללכת נגד החרדים כדי לשמר את המחאה שלא תגווע. זה יושב על שנאת האחר ועל אנטישמיות. זה הגיע למצב מטורף"

צילום: Yossi Zeliger/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איש התקשורת ינון מגל, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי), על ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי.

בפתח דבריו הוא התייחס לדעיכת המחאה נגד הממשלה: "אנחנו נמצאים במצב שהרפורמה הלכה לדיונים, די ברור שלא יהיה, בשלב הראשון לפחות, מהלך בנוגע לוועדה לבחירת שופטים. אני מעריך שיהיה מהלך בהסכמה או שלא על מה שכן הסכימו בנוגע לסבירות וליועמש"ים. כרגע הסכימו שם על שני דברים ונראה לי שבסיטואציה הזו הקואליציה תלך על הדברים האלה, בהסכמה או שלא. לכן יש פחות מתח".

לדבריו "נתניהו מושך אש כי הוא מצליח להביא את הימין לשלטון. זה לא משהו אישי בנתניהו. הם יצרו דמות של דמון. נתניהו מנהיג מאוד מאופק. אם היה מנהיג כריזמטי אחר בימין זה היה אותו דבר".

על ההסתה: "בגל האחרון זו הייתה ממש הנדסת תודעה מתוכננת. החליטו ללכת נגד החרדים כדי לשמר את המחאה שלא תגווע. זה יושב על שנאת האחר ועל, אני מפחד לומר… אנטישמיות. אמרתם שאני מגן על החרדים, זה נראה לי טבעי. מי שרואה את עצמו כיהודי ומחובר למסורת… אי אפשר לומר את הדברים שנאמרים היום. זה הגיע למצב מטורף איך שמתייחסים לחרדים".

עוד הוסיף: "אין ספק שיש כאן הובלה פוליטית של ההסתה הזו. תראה איך לפיד מדבר כל הזמן. על ה'פראיירים' שעובדים ומשרתים. כאילו שהחרדים לא עובדים. אם אתה משקלל את הנשים והגברים לדעתי אצל החרדים עובדים יותר מאשר הערבים".

מגל תקף: "לפיד מנצל את השנאה לרווח פוליטי. זה דבר מזעזע. והכל באיצטלה של אהבת הארץ ואהבת אדם. בעיני זה מעשה נורא שלא ייסלח".

על אנשי התקשורת הכלליים: "גם אני, כשהייתי תלוי בקידום שלי במערכות האלה לא דיברתי כמו שאני מדבר היום. אבל יש הבדל בין זה לבין לתקוף את החרדים כל הזמן ולהחניף לשמאל".



0 תגובות